Velkommen til oss. Dette er en side for eiere og beboere. Her vil du finne informasjon om styremøter, nyheter, dokumenter og annen informasjon som er nyttig for deg som beboer.
Kontaktpersoner/Ansvar:
Styreleder: Morten E. Stene Tlf: 91782296 Generelle administrative saker
Styremedl.: Frode Nygård Tlf: 46896880 Faktura godkjenning, Hms, Avtaler med leverandører
Styremedl.: Jon C. Olsen Tlf: 92092088 Sameiets vaktmester.
Som de fleste er kjent med har Sameiet Tordenskiold Brygge skiftet forretningsfører fra BDO til Fram Forvaltning den 1. juni d.å. Hovedgrunnen til dette er at BDO har fungert mer som en regnskapsfører enn som en forretningsfører. Med Fram Forvaltning får vi en meget god regnskapsfører, i tillegg til at vi får en meget god rådgiver innen økonomiske, praktiske og juridiske spørsmål.
Dette informasjonsbrevet skal alle ha mottatt pr. post, men velger å legge ved info-brevt fra Fram Forvaltning i sin helhet her:
Som kjent har FRAM Forvaltning AS blitt valgt som forretningsfører for ditt boligselskap med ikrafttredelse fra 1. juni 2020.
Pr i dag har vi forretningsføreroppdrag for ca 110 boligselskap – hvorav de fleste har beliggenhet i Fredrikstad eller Sarpsborg – for å nevne noen er blant annet deres nærmeste nabo - Sameiet Nygaard Brygge III, sameiene på Værste Brygge samt sameiene på Gamle Stadion-området i vår portefølje.
Våre oppgaver er regulert gjennom en forretningsførerkontrakt som blant annet sier at vi skal være rådgiver innen økonomiske, praktiske og juridiske spørsmål.
Vår profesjonalitet baserer seg på service, kontinuitet og levering til rett tid og vårt mål er å være en totalleverandør innen regnskaps- og forvaltningstjenester samt å være en trygg og pålitelig støttespiller og samarbeidspartner ovenfor styret i sameiet.
For deg, som sameier, vil ikke forskjellen bli så stor, kun noen småendring vedr. innbetaling av felleskostnadene som er nevnt nedenfor. I tillegg må du reise til Sarpsborg dersom du ønsker å treffe forretningsfører.
Vedlagt følger faktura for felleskostnadene for juni. Felleskostnadene skal innbetales til det samme kontonummeret som dere har innbetalt til tidligere, men merk dere at kid.nr. har en annen «kid.nr.profil». Det betyr at dere vil få feilmelding dersom dere benytter det «gamle» kid.nr.
Felleskostnadene fra og med juli kan deretter betales på følgende måte:
NB: Avtalegiro opprettet via tidligere forretningsfører vil ikke den fungerer fra juni.
Vi ser fram til et godt samarbeide, og dersom noe er uklart håper vi du tar kontakt!
Med vennlig hilsen
FRAM Forvaltning AS
Kjersti B. Hauge Linda Landgraff Lise Bolstad
Tlf 69 14 70 72 Tlf 69 14 70 73 Tlf 69 14 70 74
Kjersti@framforvaltning.no Linda@framforvaltning.no Lise@framforvaltning.no
Grunnet inntørkede vannlåser kommer det sjenerende kloakklukt fra enkelte leiligheter.
Styret oppfordrer dere som eier tomme leiligheter i sameiet om å få vann i samtlige vannlåser, regelmessig.
ORDENSREGLER TAKTERRASSE
ORDENSREGLER TAKTERRASSE
INNKALLING TIL EKSTRAORDINÆRT ÅRSMØTE - ONSDAG 22. SEPTEMBER 2021 KL. 18:00 STED: Hotell Fredrikstad, lokalet Kjelleren Nygaardsgata 9, Fredrikstad
Saker til behandling:
Innkalling til beboermøte for eiere og leietakere onsdag 23.sept kl 18:00 Hotell Fredrikstad
Styret inviterer til beboermøte for...
Skifte av forretningsfører
Som de fleste er kjent med har Sameiet...
Vi tar smittevern på alvor
Det har nå blitt satt opp...